İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

15 Kasım 2008

Bu yil ölümü ögrendim...

Bir evladin otuzüc yillik annesini üc ayda (04.07.2008) kaybedi$ini ya$adim, gördüm... Gözünün önünde göz göre göre gidi$ini, cagresizce eli kolu bagli bu durumu seyredi$ini.... "Icim yaniyor E..." Aglayan, hissettigi inanilmaz acidan kivranan bir ses...
O´nunla birlikte benim de icim yandi... O´nunla birlikte göz ya$i döktüm bende... Kafamdan silinmeyen o kadar cok sahne varki...

Bugünde bir annenin yirmiyedi senelik evladini bir günde (11.11.2008) bir trafik kazasi sonucu kaybedi$ini ve son yolculuguna ugurlayi$ini gördüm, daha dogrusu yikili$ini... Tabutun bulundugu arabanin ardindan ko$u$u...Arabanin arka camina yapi$ip yumruklayi$i "Önderim...beni birakma yavrum.. gitme yavrum..."
Anneyi zorla zaptetmeye cali$tilar... Sinir krizi gecirdi... Bu olayda kafamda kazindi... kare kare...

Hayatimda ilk defa bir toplumda belli ve sesli bir $ekilde agladim. Ilk defa yanimdaki arkada$ima kendiligimden sarilip tutunup sesle agladim...

I$ arkada$im Önder´e Allah´tan rahmet, ailesine sabirlar diliyorum.....



4 yorum:

de bakalim...