İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

20 Haziran 2008

$imdi teselliyi ben...söyle nerde bulayim..


Bir insani tesellisi olmayan bir konuda teselli etmeye cali$mak dünyanin en zor i$lerinden biri...

Heleki özel bir insansa, onun acisi kendi acinsa... baya zor...

Bildik kli$e laflar, klasik cümleleri söylemek istemiyor insan. Teselliye cali$tigin $ahista biliyor bunlari...

Salak salak, suskun suskun duruyorsun... kitleniyorsun...

Kafa bulandirici, dagitici sacmaliklara ba$ vuruyorsun ister istemez... Faydasiz kaliyor her$ey...

7 yorum:

  1. insan beyni unutkanlıkla ödüllendirilmiştir. bunu ona hatırlat.

    YanıtlaSil
  2. =/
    Söze gerek var mı =/

    p.s. ödüllü bir foto...

    YanıtlaSil
  3. söz konusu ölümse..söze gerek yok... can ceki$en biri varsa gözünün önünde, hele de bu bir Anneyse... hic yok.... dogru tosbikim... Allah sabirlar versin...

    p.s. bu foto beni mahfetti..ve ödülü hak etmi$ degil mi?

    YanıtlaSil
  4. Annem bu fotoyu gördüğümde yüreğim parçalandı, bir anda empati kurma isteği doğdu içimde, her ne kadar beceremesemde annesinin yerine koydum kendimi, inan bu bile ne kadar büyük bir acı yaşatta bana...
    Seviyorum annem seni, bana iyi bak oldu mu?

    YanıtlaSil
  5. Seviyorum bende seni yavrusu. Elimden geleni yapiyorum kuzum... benim bakmam yetmez... sende kendine iyi bak.. bo$una üzme sakin..

    YanıtlaSil
  6. en acısıdır susumak.. elini koyacak bir yer bile bulamassın:(

    YanıtlaSil

de bakalim...