İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

31 Mart 2008

Mükemmelliyetcilik ...

var midir sizlerde de?

Neredeyse her konuda elden geldigi kadar en iyisini, en düzgününü, en dogrusunu yapma cabasi icgüdüsel olarak...
Ke$ke ben öyle olmasam... En azindan bu kadar kendimi bunaltmasam, zorlamasam...

Sadece bir sinavin, 6 aylik bir okul döneminden sonra, ilk defa kötü sonucla gelmesi, bütün diger notlarimin süper olmasina resmen bir cizik atti.. Moralim sifirin altinda... (Tövbe ya..manyadim resmen!! Tedavisi yoksa yandik $ap gibi desene...)

Eskiden olsa bu sinavi sallamazdim.. Ho$ eskiden olsa HICRBIR$EYI sallamazdim... Sanirim ondan zaten bu i$-Okul ikili eziyetini cekiyorum $u an..
Ne oldu bana böyle?! Ne kadar da azimli olmu$um ben... (Hayret...!!)

Tabiri caizse "inek" mi oldum yoksa hic farketmeden?! Aman Allahimmmm!!!!!!!!!
Korkudan acilmi$ gözlerle aynaya bir baki$ attim $u an... bitmi$im ben ama inatla hala yaziyorum- i$e bak sen...!

Abartinin bu kadarina "pes yani!" diyorum! Kendimi $iddet² ile, hatta esef² ile kiniyorum!

Sinavdan ziyade bir de sunum muhabbeti vardi..dün ak$am 19:30 da yazdim sunumu... bugünde millete sunmaya cali$tim - belliydi zaten...acele i$e $eytan kari$ir diye bo$a dememi$ler...
Ingilizce bir konuyu onca ögrencinin kar$isinda sunmak cok kötü... Heleki yarisina varmadan hoca:
"Tamam burda birakabilirsiniz- oturun lütfen" derse ba$inizdan a$agi kaynar sularda dökülmü$ hissiyati aci verici olabilir...
(ulan niye dur dedi bu $imdi?!!! Daha bitmedi kii .. cok mu bunaltici??!)

Hoca: "Siz resmen okuyorsunuz ve aslinda ilginc olmayan, nasil olsa unutulacak noktalari sayiyorsunuz.. yazi dilinde bir sunum istemiyorum sizden.. bedeni olan bir lisanla konu$manizi istiyorum.. bir kac hafta sonra tekrardan sizi dinliycez... "
(Yapma ya?!!!! Cok $ey istiyorsun sen be adamim... Karde$im ben heyecandan yikilmadan ayakta durup az bucuk konu$abildigime sevinirken, sen benden neler istiyorsun?!!! Istifra etseydim heyecandan da görseydin ke$ke!!! INSAFSIIIIZ! Ögretmen dinlemem döverim lan seni! Hirrrrrrrr!!!!)

Ingilizceden NEFRET ediyorum! EVET!
Kil, tüy bir lisan gibi geliyor $u an bana...
Yaf i$ yerindede sürekli ingilizce yazi$malar telefon görü$meleri... Eziyetin² si olacak yarin.. (Aglayabilirim resmen..)

Aman yaaaaa........... offffff yaaaa......... Bi sus Aquila gözünü seveyim. YETER! Dünyanin sonu degil! Düzeltiriz! Yamulturuz! Dur be karde$im, bi nefes al! Heeeeh $öyleeee... Aferin kizima :)

Burada aglanmasam icime atar patlardim. Belkide bu sayede kurtulurduk cümlemiz benden... Patlayacagim günü bekleyerek, bugünlük selametle diyorum, ve yatip uyuyorum....

2 yorum:

de bakalim...