İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

2 Nisan 2008

Hayat...vol.2...

Hayat benden aldiklarini neresine **** acaba?! - Yazmi$ kadar oldum.. ne diye yildizliyosam..
Gerci dogru...ben izin verdimse buna... hayati suclamanin ne manasi var?! E hani di$ faktörler??!! Benim, senin, onun elinde olmayan, yönlendirici unsurlar...
Gaddar olabilirsin.. yaparsin... kendi yolunu hazirda cizerken, cizersin birilerini de...
E, ya icin el vermiyorsa?! : ( .... cafer bez getiremez sanirim... cafer öleli yüzyillar oluyordur herhalde... Kalan son nöronlarima sesleniyorum burdan... Faaliyeti kesin ablasi!


















Tamamen ba$ka bir konu:
Havalarda bi$eyler mi var ?!!! Avrupa dolaylarindaki XY-kesimini bu güzel havalar mahfedecek sanirim (Mevu´mu aniyorum icin, icin).
Yüzümde $ekillenen bilmi$ (hafif alayci) bir gülümsemeyle her sene ilkbahar, yaz aylarinda gercekle$en gösteriyi bekliyorum her zamanki seyirci koltugumda.
Yanima dondurma, cikolata, cips, fanta, sigara... sevdigim ne varsa aldim... birde rulo yastik boynum agrimasin diye... Perdeyi yava$ yava$ cekiyorlar...
Haydin bakalim.. ba$arilar dilerim...








6 yorum:

  1. mevun seni yer kız yer (:
    resim mükemmeeeel

    YanıtlaSil
  2. ye beni :))) bende geri yerim öde$iriz ;) öperim annem

    YanıtlaSil
  3. İlk soruyu bende soruyorum bazen hayat için. Cevap vermiyor.
    Sanki tek şanssız bizmişiz gibi gelebilir bize dönemlerce. Aldırma deli gönlüm diye şarkılar söyle sen içinden ;)

    Sağlıcakla kal

    (Dinamo)

    YanıtlaSil
  4. sagolasin janimin ici :) özledim seni kiz... (Akü);)

    YanıtlaSil
  5. dış faktörlerden nefret ediyorum..keşke dış faktörler olmasa da hep böyle iç içe iç faktörlerle yaşasak...birde kıt kaynaklar var...ikame oranlarına değinmiyorum bile!!!

    işte böyle, bahar geliyor ve ben kendimi iktisat kitabına gömülmüş halde yakalıyorum.ahh ahh..bahar...

    YanıtlaSil
  6. Jadem cok ya$a sen emi :))))) ahahahaa ikame oranlari ahahahaha :)))))

    Salla sen bahari ayrica.. eminim iktisat kitabi kalbini "baharcilar" kadar kiramaz ;) öperim yafrum..

    YanıtlaSil

de bakalim...