İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

19 Mart 2008

$effaf ... . ... . ...


















..gececek bir kac gün icin yola cikiyor yarin Aquila..

I$ yok...Okul yok... Farkli bir ortam, farkli insankitlesi... Deniz... Kum...
Tek tasa havanin yüzecek kadar sicak olmamasi... oda olmayiversin...

Pek hevesli degildim ama, nedense $u an sevindim gidecegime...

Hani insan der ya bazen sinirliyken
"Yeter be!!! Alip ba$imi gidicem buralardan!!" gibi gibi... I$te.. Herkes "Al git o zaman...Hak ettin bunu sen" deyince insanda heves kalmiyor.. :)))) Tamam tamam... bana da yaranilmaz zaten.. Git desen olmuyo, kal desen kiyameti kopariyorum...

Aynen $u durumda...

Uzanmi$im kumsala
Güne$ damlar icime
Kurumu$ dudaklarimda
Unutulmu$ bir beste
Ya$iyorum aheste...........

olacagim :)))))))) Ya$asinnnnnnnnn ...........

4 yorum:

  1. o tatilden ben de istiyorum :p deniz kum güneş önemli değil tel örgülerin dışında herhangi bi yer olabilir.... ha bide yeşil renginin olmadığı bir yer olmalı :)) sana ii tatiller ii eğlenceler...

    YanıtlaSil
  2. Sagol varol hatta nurol...vatan icin sabah 5 te kalkan zat..
    Arayan mevlasini da belasini da bulur hesabi, sende nereye ta$isamda, bu blogu inatla buluyorsun :)

    Umarim zoraki kampin bitince, sende gönlünün istedigince güzel bir tatil yaparsin :)
    Iyi bak kendine..

    YanıtlaSil
  3. Gez, toz, eylen... Ve kartimi unutma... ;)
    Selametle...

    YanıtlaSil
  4. :)))) bugün itibariyle 55 gün sonra her yer ve hergün tatil olacak... huzur islamda derdim ya aslında huzur sivil hayattaymış:D islamda olsa yeşillerin içinde hep sırıtarak gezmem gerekirdi... töbe töbe Allah ım sen affet bu kamp beni dinden çıkaracak nerdeyse... aslında ben araya araya mevlamı buldum baksana tüm gün yeşiller içindeyim... ben bu yeşilleri bi doğru tuttursam huzuru da bulacam... çok yeşil var... sen de ii bak kendine tatilinin beklediğinden daha ii geçmesi dileğiyle... (bu arada aklıma gelmişken; niye ii durumda olan hep sen oluyorsun ben açken börekleri çikolataları yiyen sen ,sigaram bittiğinde sigara tüttüren sen, benim kolum kanadım kırılmışken tatil yapan sen...?)

    YanıtlaSil

de bakalim...