İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

6 Ocak 2008

Tatil bittiii.... yine ögreneceklerim var...

2 Hafta Okul tatili, ruhumu biraz daha edebi yönden zenginle$tirme cabalarina girmemle, bu gece son buluyor.
Biraz $undan, bir tutam bundan, müzik... bolca meyva :) Fizik icin cali$samda olurdu ya... neyse :))) orasini kari$tirmayalim..

BEKLIYORUM

Bekliyorum
Öyle bir havada gel ki,
vazgeçmek mümkün olmasin!
(Orhan Veli Kanik)

"Do not honor our leaders, our military 'geniuses', our captains of industry; they represent the most selfish faction among us. Many are sociopaths and the rest are mostly so; how else could they go through life choosing mass murder and oppression for greedy purpose?"
(A Letter to the Future, Chris Crittenden, Professor of Ethics and Writer)


Wer sich in Sicherheit wiegt, wird verschaukelt. Gudrun Piotrowski

Kendisini güven icinde sallayani, sallandirirlar.
(Ceviri iyi degil - ama umarim manasini aktarabilmi$imdir )

Bir gün deniz kiyisinda, her$eyden ve herkesten uzak sadece hamagimla ben olabilme ümidiyle... cali$maya ve okumaya devam... :))

5 yorum:

  1. kolay gelsin çerkesim çokça çalış (: bende yarın işe gidiyoruuum ))):

    YanıtlaSil
  2. tamam canim :)

    sanada kolay gelsin ... hadi bakiim :))
    ne cali$kan insanlariz biz cerkes hatunlari yaf... :)

    YanıtlaSil
  3. o zaman sana kısaca ççk diyelim. yani, çalışkan çerkes kızı :)

    YanıtlaSil
  4. sorma ya ne çalışkanız ne çalışkan (: çerkesim sevıyorum senı.iyi ki buldum senı ya (:

    YanıtlaSil
  5. te$ekkürler stickman :))) yaritici...coook yaratici :))

    mevucum.. sirf bu yorumuna cevaben yeni bir yazi yazdim :P sana seviyom cali$kan kuzum benim .. :))

    YanıtlaSil

de bakalim...