İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

27 Ocak 2008

sicak sicak dumani üstünde..

Efenim bu ak$am neredeyse 5 senelik ekipelemanligi kariyerime son verdim (Betül :) Emine:) Murat :) ve Kamer, ara verdin yine döneceksin diyorlar- bakalim, gelecegi Allah bilir...)
Dans etmeyi özleyecegim.. Ekiparkada$larimi´da cok özleyecegim (hepsini degil tabii :P ).

Ama denklem, denklem degildi.

i$, okul, aile, ekip, arkada$lar, ben = ben

Ki ailem, arkada$larim ve ben baya geride kaliyorduk... Denklemi hafiflettim biraz.. Ani alinmi$ bir karar degildi zaten.. Hatta Murat her "birakacagim artik" dedigimde "Hep öyle diyorsun, sen birakamazsin" diye gülerdi bana :)) Bugün biraz $ok etkisi yaratti :))
Ailemi özledim yaf... Kendime zaman ayirmayi özledim.. Kitap okumayi.. Sinemaya gitmeyi, film izlemeyi.. böyle basit $eyleri özledim..
Vedat hocamin bu ak$am, "sen biraz git, gez sonra yine gel " demesi gibi... Biraz nefes alayim.. Belli olmaz dayanamam belki hakikaten :) Psihalujlarla gelirsem belki kapidan kovmazlar :D
Ejlanurcugun "kac ki$i üzülmü$tür" demesini yerim ben :)))
En gec Mayis taki gece de islik calan, bagiran, ayakta alki$layan birini görünce ekipten ayrildigima cok sevinecekler eminim :)))))))))
Harbiden seviyorum sizi...

8 yorum:

  1. HALK DANSLARI DİSİPLİN VE EMEK İSTEYEN BİR İŞ AMA ONUN İÇİN İÇİN YER ALMAK APAYRI BİR YETENEK VE ZEVK DOĞRUSU ...

    HAYATINA DAİR ALDIĞIN KARARLAR SENİ DAHA İYİ YE GÖTÜRSÜN DİYE SEÇİLENLERDİR....

    UMARIM HAKSIZ ÇIKMAM ...

    YanıtlaSil
  2. BU ARADA BENİM BLOĞUMUN İLK SAYFASINA YORUM BIRAKMIŞTIN ....

    BİR SÜREDİR BLOG OKUYAMIYORDUM BU GÜN ESKİLERİ KARIŞTIRIRKEN O POZİTİF YORUMUNUN AKABİNDE BLOG BLOG DOLAŞIP YORUM YAZMAYA ADADIM :d

    YanıtlaSil
  3. Aslında üzüldüm.Biliyorum bencilce ama üzüldüm işte.

    YanıtlaSil
  4. Diyagonal: te$ekkür ederim.. umarim haksiz cikmazsin :)
    ayrica kendini yorum yazmaya adaman beni sevindirdi :) cok te$ekkür ederim cidden :)


    mevum: üzülme kuzum...ayrica bencillikten eser yok sende ya...sacmalama lütfen :))
    hem yazimdada belirttigim gibi .. belli olmaz.. yine dönerim ekibe, biraz dinleneyim:))

    sana sözümü unutmadim.. birlikte dans edicez seninle daha ;)

    YanıtlaSil
  5. sakın unutma edeceğiz birlikte dans (: sana seviyorum

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten halk dansları emek+sabır+beceri isteyen bir şey. 7-8 senedir zeybek ve harmandalı oynarım ben de, ama bir yerden sonra ı-ıh diyor insan, gençlere yol açmak lazım...
    Ayrıca kafkası hayatımın hiç bir döneminde ne oynamasını ne de seyretmesini sevdim, bilmiyorum belki egeli oluşumdandır, soğuk kültürün dansı olduğundandır belki de bilemiyorum...

    YanıtlaSil
  7. BU ARADA 12 YILIMI TRAKYA YÖRESİNE ADMIŞ BİRİ OLARAK SEVGİLİ TOSBAA NI BELİRTTİĞİ ZEYBEKTE BANA ÇOK DURGUN GELEN BİR YÖREDİR ...


    VE HER NEYİŞİM BİR EFE-MİNELİK TEN ÖTEYE GİDEMEDİ HİÇ ...



    AMA İÇİNDA TUTKU VARSA HIRS VARSA VAR OĞLU VARSA BAŞKASINA GEREK YOKTUR BIRAKTIM DESENDE O SENİ BIRAKMAZ HEP YAKANDADIR ELLERİ ...



    BİR YERDEN GEÇERKEN BİR AÇILIŞTAN BİR DÜĞÜN HLAYINDAN VS DEN YAKALARSIN BIRAKTIĞIN YERDEN HAYATI VE İÇİNE ALIR SENİ SORGUSUZ SUALSİZ O EŞSİZ DANS EZGİLERİ ....
    DİYE HAFİF KAFİYELİ BİR ŞEKİLDE YORUMUMA SON VERİRKEN YÜREĞİNLE KAL EMİ ...

    YanıtlaSil
  8. diagonal: cok te$ekkürler ya :) cok güzel ifade ettin dansa olan o tutkuyu...kafiyeyi de öyle güzel yaki$tirdin ki... :)

    ayrica cok dogru bir tespit..
    ben biraktim diyorum ama aklim dansta ne hikmetse..
    cerkes ezgileri dinleyip duruyorum, daha önce yapmazken..

    sanirim dogru..dans beni birakmadi :))

    tekrar te$ekkürler.. :)

    YanıtlaSil

de bakalim...