İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

11 Ocak 2008

Isyan, Isyan! :(

Jade-cadi´nin i$e ba$ladiginin 3. ayinin tam bu günü:

Cuma 10.01.2008

sabah 08:00:
Jade-cadi kaza yapmamaya cali$arak deli bir süratle i$e gitmeye cabalar..lakin önündeki her araba cok yava$ sürmektedir.. kiz sinir krizleri gecirir ve her sabah gibi "yarin daha erken yola cikacagim" diye kendine söz verir (hic tutmamacasina). Sonra aklina gelir.. yarin cumartesidir..derin bir "oh" ceker.

sabah 08:06:
Jade-cadi kimin dualariyla kaza yapmaktan yirtar bilinmez... ama i$ kartini tam o anda kart okucuyu aletten (her ne karin agrisi ise o alet- yazar aletin adini bilmez) ceker..
-dit- `ten sonra evrim gecirir kizimiz, artik i$, cali$ma, performans modundadir...
kendi odasina dogru yol alir... bilgisayarini acar acmaz cali$maya ba$lar ve kendini kaybeder....

ögle 12:30:
Jade-cadi yogun bir cali$madan sonra halsiz oldugunu algilar.. gözleri yanar, elleri titrer, hafif ba$i döner..mutfakta bir $eyler ati$tirir..(lakin yemezse bayilma riski vardir- i$ arkada$i zorla mutfaga sürükler)... 10 dakika yemege ayirir ve odasina ko$ar.. cünkü bilgisayari ayaklanmi$tir, yarim biraktigi i$leri gibi 4 nala gidiyorlardir...kizimizin yakalamasi lazimdir...

Jade-cadi bilgisayar koltuguna oturdugu gibi yine transa gecer...kayiptir.. ona $imdi konu$ulmaz...
ak$am 20:00:
Jade-cadi mesayi yapmi$ olmanin agirligini bedeninde hisseder... cok yorgundur.. Suratinda "bana tek kelime edersen, cok, ama cok, ama o kadar cok pi$man olursun kiiiiiiiii!!!!!!" edasi vardir...

"Allah kahretsin" diyerek kendi i$leri olmayan bir ton i$leri de üstlenmi$ ve bundan dolayi fazladan cali$mi$ oldugu icin kiziyordur...daha cok kendine... sinirli bir $ekilde arabasina atlar, son sürat kaza yapip yapmayacagini umursamadan evin yolunu tutar...
ak$am 20:07:
Jade-cadi yine anonim $ahislarin dualariyla kazalardan belalardan kurtularak evinin bölgesine varir....arabayi caddenin en sonuna park etmek zorundadir...bütün park yerleri doludur... homurdanir bizimki... hepsi onu beklemi$tir cünkü..birde onca yolu yürümek gözünde büyür...

ak$am 20:25:
Jade-cadi annesinin israrlarina yenik dü$er ve zorla yemek yemek zorunda kalir.. annesi va babasi zorla öperler kizlarini... bizimki (ho$una gittigi ve biyik altindan güldügü halde) gene homurdanir.... homurdanmak ali$kanlik halini almi$tir.. gev$emeye cabalar, beceremez...
ak$am 20:49:
Jade-cadi $u an cay icmektedir.. nikotin krizi gelmi$tir kendisine- bunu nötürle$tirir $u an :)) sinirleri zaten haraptir.. aslinda parmagini kaldiramayacak kadar yorgundur kendisi.. lakin dert yanmak ister.. cayindan bir yudum, bir de nefes alir..."$u yaziyi bitireyim... cayimda bitiyor... birazdan yatarim..imla hatalarina da bir bakayim" diye plan yapar... vs...vs...vs...

10 yorum:

  1. jade-cadi
    psikopata bağlamıştır. ulan bir huzur bulamadık diyordur kendi içinden. umarım o yolunu bizim gibi şaşırmaz...

    YanıtlaSil
  2. jade-cadi iyi bir tespitte bulundugunu söylüyor... iyi dilegin icin de te$ekkür ediyor.. :))

    YanıtlaSil
  3. cerkesim ben sana demıştım iş hayatı b.k gıbı gel başlama bak ben sürünüyorum sen de sürünme diye ama nerdeee !! beni dinleyen mi var? Gel ben sana bakarım ben zaten çalışıyorum bir de sen yakma başını gel annem gel (:

    YanıtlaSil
  4. ay annem... seni dinlemedim $imdi kafami duvarlara, duvarlara vuruyorum.... valla istifa ettigim gibi yaninda biticem :))

    bunu yazmaktan ho$lanmiyorum ama

    "SEN HAKLIYDIN!" :))))

    sagolasin canim benim ... öperim ...

    YanıtlaSil
  5. sittingbull der ki;
    şaşırmak için enteresan mekanlar aranıyorsun ayık kendine gel
    criptos cevap verir;
    b.s.g sittingbull

    YanıtlaSil
  6. sittingbull-criptos...

    tedavisiz....????

    YanıtlaSil
  7. yaw burada böyle yazılar görüyorum nasıl keyif alıyorum...hoşgeldin birdenem.

    iş hayatının ben ta..neyse bozmiim agzımı...:)

    YanıtlaSil
  8. kızmayacağını umarak bir şey sormak istiyorum:
    İmlâ hatalarına gerçekten bakıyor musun ? :D

    Yazılarını bir kaç gündür takip ediyorum. En sinir olduğum şey şu $ßq ile yazılmasıdır bazı harflerin. Ama yine de takip ediyorum :)

    YanıtlaSil
  9. felagund.. evet dikkat etmeye cali$iyorum :)

    ayrica klavyem almanca... türkcem de kit .. naparsin debeleniyoruz i$te..

    istersen hatasiz ve düzgün yazabilmem icin almanca devam edeyim ??? :P

    kizmayacagini umarak yazdim bende.. :)))

    ayrica te$ekkür ederim... beni takip ettigini takip ettim ;)

    YanıtlaSil
  10. jadeeem ... daha yeni gördüm yorumunu ya.. :(

    sagol kuzum benim :))

    salon hanfendisi olarak bozma azini sen :))))

    biz anladik seni anam ;)

    YanıtlaSil

de bakalim...