İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

21 Kasım 2005

Cerkesim fenayim, türkceme laf atmayin, yakarim!

3 kültür arasinda yeti$en, ve toplam 6 dil ögrenmi$, 6 sinida konu$mayi, arti yazmayi unutmu$, yeni nesil bir türü temsilen kar$inizda debeleniyorum. anlayi$ gösterin...
türkce me laf etmeyin! bende insanim sonucta. bu kadar ayri kültürler arasinda ya$amak ve bunca dille ba$a cikmak zor haliyle.

sürc-ü lisân eylersem affola...

2 yorum:

  1. yaşanması kolay bi hayat istiyorum? böyle bi hayat varmıdır acaba? varsa lütfen adresini verinde gideyim? acaba diyorum bazen öteki dünyadada yaşam bu kadar zormudur?..

    YanıtlaSil
  2. haklisiniz..size aynen katiliyorum :)))))))

    $aka bir yana aglanmak cok ho$, siz de deneyin rahatlatiyooooo : P

    gercekci olmak lazimsa, zoru ba$arabilmek güzel, ve kimsenin hayati cok kolay olmasa gerek.

    Allah ba$ka, yada daha beter dertler vermesin. ne bana ne de ba$kasina... :)

    YanıtlaSil

de bakalim...