İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

24 Haziran 2011

Salak miyim ben harbiden?

ugra$ vermeye degecek hicbir$ey gelmiyor aklima $u an... (ebeveynlerim di$inda tabii)
kremlenmek niye? di$leri fircalamak niye? cici kiyafetler niye?
resmen harabe gibi hissediyorum kendimi... kalan bir kac hevesimin de icine ettiler.. hani iyice ettiler ama...
ya$a gitsin bu hayati böylece aquila... kaybol seni bunaltan derslerin, seni hayattan koparan filmlerin, kitaplarin iclerinde..
bitmek bilmeyen günler elbet bitecek, ve rahata huzura ereceksin kefenine kavu$unca... hic ku$kun olmasin..

4 yorum:

  1. haydeee.. hatun kişi çıkmış tıkanacak pamuk arıyor yahu.. yav bırak tırıvırı işlerini.. bak yaz geldi, çiçek böcek filan.. çık bi nefes al dışarıya.. oda olmadı cama doğru hafiften eğil ve sokağın sesine kulak ver biraz.. eminim o ses diriltmeye yeter seni :)

    alayını boşver.. alayına düğün alayı çoktan girmedi mi?

    YanıtlaSil
  2. alayini bo$verdim gitti :) dogru diyorsun :)

    (aquila)

    YanıtlaSil
  3. bencede bırak diğer taraf işlerini gel sen buralarda takıl :) ha cok mu heves ettin git extreme bişiler yap "bungee jumping" felan 2 arada bi derede eğlenirsin işte ;)
    essmeeeeeeeeeeeeeeeeee :)

    YanıtlaSil
  4. :D yok canim ecelimi beklemekten bahsettim.. cidden zorlamaya niyetim yok bungee jumpingmi$ :D depresifken geliyorlar bazen hepsi o :D (aquila)

    YanıtlaSil

de bakalim...