İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

30 Mart 2010

"San ki...." by Beyrut Fatoş Yıldırım

San ki, hiç yokluğunu yaşamamışım, hep varmışsın...

San ki, kadehler devrilmemiş ard arda ve zihnimin en aydın saatlerinde karşımda durmuşsun, o içten tebessümünle ısınıyor odamız...

San ki, hiç nefret etmemişim, öfkelenmemişim, "asla" dememişim ve kalbim çırpınıyor seni için öylece...

San ki, hiç gitmemişsin, her öpüşünde yeniden doğuyor bahar, tenim tenini seviyor, ellerin ellerimi buluyor, yüreğim yüreğinde yanıyor...

San ki, yeniden karşılaşmışız, yeniden tanışmışız, yeniden sevişmişiz...

San ki, yeniden ruhumu gözlerinde aramışım, sigaramı yakarken ruhumuda yakmışsın, en güzel acım olmuş ve yaşarmış gözlerim...

Öyle sanıyorum ki, ölmeyeyim..

Ne sandın? Ben gerçekten sevmiştim...


* " ÇÖLÜN İKİLEMİ (<- daha fazlasi icin tiklayin)

Söylenecek sözlerimiz olduğu sürece hayatın ve askin pesinde.. " olan dahiane ki$ilik Beyrut Fato$ Yildirim alias Gerilla ´nin kaleminden cikan dizelere hastayim ve payla$mak istedim... Begeninize tekrar yeni yeniden sunulur :)

* Fato$um "sana" seviyorum kuzum- tekrar te$ekkürler ;)

1 yorum:

  1. canımm....aslı ben teşekkür ederim begenmene çok sevindiim :)

    YanıtlaSil

de bakalim...