İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

2 Mart 2010

Shakespeare...

"
Insanlarin cogu kaybetmekten korktugu icin,
Sevmekten korkuyor.

Sevilmekten korkuyor,
Kendisini sevilmeye layik görmedigi icin.

Dü$ünmekten korkuyor,
Sorumluluk getirecegi icin.

Konu$maktan korkuyor,
Ele$tirilmekten korktugu icin.

Duygularini ifade etmekten korkuyor,
Reddedilmekten korktugu icin.

Ya$lanmaktan korkuyor,
Gencliginin kiymetini bilmedigi icin.

Unutulmaktan korkuyor,
Dünyaya iyi bir$ey vermedigi icin.

Ve ölmekten korkuyor,
Aslinda ya$amayi bilmedigi icin."




"
Yagmuru sevdigini söylüyorsun, ama yaginca $emsiyeni aciyorsun.
Güne$i sevdigini söylüyorsun, ama acinca gölgeye kaciyorsun.
Rüzgâri sevdigini söylüyorsun, ama esince pencereni kapatiyorsun.
I$te bundan korkuyorum, cünkü beni de sevdigini söylüyorsun.."


William Shakespeare


5 yorum:

  1. tesaduf mu yoksa bilerek mi denk geldi?

    Quote of the Day
    Better a witty fool than a foolish wit.
    William Shakespeare
    more Famous Quotes

    YanıtlaSil
  2. Tamamen tesadüf :) ben Londra´ya istinaden Shakespeare´i de cok sevdigimden dolayi $ey ettiydim...

    Bu arada senin yazilar yok? Yine mi pitladin hayirdir?

    YanıtlaSil
  3. sorma yeni sekline sokmak icin biraz kapattim :) simdi actim.

    YanıtlaSil

de bakalim...