İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

2 Ocak 2010

Yalanim varsa ne olayim.. ?

Uzun süredir hic yazi yazasim yoktu.. $u anda bile icimden gelmiyor aslinda.
Birde $unu dü$ündüm; acaba arkada$im beni harcar mi "sacma" bir fikir ugruna?
Saglam sabit bir $ey, genelde bozulan, dökülen ve sonunda muhakkak biten bir $eye kar$ilik degi$ilir mi acaba?


Yalansiz riyasiz yaziyorum buraya.
Özledigim sadece bir Allahin kulu vardi, o da gitti ya...Bu alanda iflah olmam artik asla.

Japon yapi$tiricilari i$e yaradi yaramasina da.. kirilan vazonun izleri gibi kaldi yüzümde hatlar.. gözlerim artik daha kara.. alnimda bir tecrübe cizgisi daha.. Arttikca artiyor beni cirkinle$tirmeye el vermi$, yüzümde $ekillenmi$ hüzünler.

Kim ne derse desin ya... Hic ama hic niyetim yok 25 imde 90´lik nene olmaya.

:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

de bakalim...