İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

4 Aralık 2009

Yalnizlik derken..

Efenim, ebeveynlerim bir kac gün önce, türlü i$ler nedeniyle, Türkiye ye te$rif etmi$lerdir.. Bundan dolayi onlar gelene dek, 3 odali evimiz ve televizyonumuz yalnizca bana aittir..

Fark ettim ki, odam ve banyo di$inda, diger odalara cok ama pek cok yabanci kalmi$im... "Ulan insan kendi evinde yabancilik ceker mi?!" diye kendi kendime söylendigim olmu$tur $u bir kac gündür..
Gecmi$teki "hizli" ya$antim sonucu kendi evimi unutmu$um.. I$in ilginc tarafi, bayramla$maya gittigim ex-i$yerimi hala avucumun ici gibi bilmemdi.. Bu da "YUH!" dedirtiyor insana...

Ayrica bugün can SIKINTISIndan dolayi, yillardan beri ilk defa televizyonu ke$fettim... Hakikaten, hatirlayamadigim nedenlerden dolayi, bundan en az 6 yil önce -$aka degil!- televizyon izlemekten vaz gecmi$tim.. bugünkü izledigim bir kac türk programlari kar$isinda ne kadar dogru bir karar vermi$ oldugumu anlayarak, hemen bir kac iyi dvd filmleri izlemeye koyuldum.. Kurtulu$um oldular..

Okunmayacagini bile bile buradan o sacma programlari, dizileri vs.. hazirlayan ve izleyicilere sunanlara sesleniyorum: "Allahiniz, dininiz, imaniniz varsa, ya da herhangi bir $eye deger veriyorsaniz, onun a$kina $u milleti oldugundan daha fazla aptalla$tirmayin!"

Bu nâramdan sonra rahat bir uyku cekebilirim artik :)
Hadi bana eyvallah..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

de bakalim...