İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

10 Aralık 2009

5. boyuta gecmek üzereyim... Allah kurtarsin beni de cümlemizi de...


*Kediye bak beee...Ruh halimi yüzünde yansitiyor :))
Efenim hepimiz bazen "kedi gibi" olsak da, dört ayakli degiliz... 9 canli oldugumuz söylenemez...

Bir tanecik canimiz var, onu da idareli kullanalim...

Ben bendeki stoku tükettim sayilir dokuz canimdan dördü kaldi galiba. O da yanli$ saymadiysam... (Doktora da gitmedim duyula biline... inatci keciligimi birakamadim i$te)
Iyile$tim sayilir...

Hadi bakalim.... Dikkatli olun ki imam cok ta erkenden gelmesin... ;)

2 yorum:

  1. sizin oralar domuz gribinden dolayi kiriliyor mu? burada aldi basini gitti yetisemiyoruz artik... bir de millet domuz gribi asisi yaptirma ve yaptirmama biciminde ikiye ayrildi.
    sen yine de inat etme doktora gozuk.

    YanıtlaSil
  2. $imdiye dek Almanya da 150 ki$i ölmü$ "domuz gribinden" güya..
    Her yil en az 9000 ki$i "normal" gripten ölüyor zaten..artik nedeni o mu, o da tarti$ilir..

    Alman hükümeti alman halki a$i olmak istemedigi icin 3. dünya ülkelerine gönderecekmi$ a$ilari...

    Internette biraz kendi capimda ara$tirma yaptim.. bazi doktorlar domuz gribi denen olayin aslinda gercekte var olmadigini savunuyor... Buradaki cogu doktor da a$i olmuyor, olmayi da tavsiye etmiyor..

    Anlayacagin burada da insanlarin kafasi kari$ik :)

    YanıtlaSil

de bakalim...