İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

10 Nisan 2006

Atın beni cehenneme, yalan dünya size kalsın...

...demiycem. Atsanızda, atmasanızda farkı yok. Depresif bir tip olup çıktım. Evladım okul bitince tam olarak ne olucan sen bakiim? diye soranlara diyesim var: Olduğumdan dahada depresif olucam!
Ya buruşturmaya gerek yok, direk çöpe atın gitsin ya..bu bloguda silsem mi ne yapsam?! Birnevi halka açık bir terapi formu, birnevi kasvetli ve sürekli ben kelimesinden ibaret bir mabet benim için...acaba ne yapsam ne yapsam? Hazır istanbuldayken köprü seçeneğide bolken hangisinden atlayıp kendimi ve dünyayı kurtarsam? Tören bando takımı ayarlamazsanız hakkımı helal etmem bakın! saat 4:09 en iyisi uykuya atmak beyni...iyice delirdim mi naptıysam? !

3 yorum:

  1. haklısın fıstık! ben onlara uymıyım. intihar süsü verip şantaj yapmaya çalışıyorum sanacak ve beni harbiden kurtaracaklar :) en iyisi farklı bir yöntem seçmeli :) du bi düşüneyim ben:))
    bende seni özledim be güzelim. ben geljem de, sen 'git artık bıktım senden' dersen karışmam!! :P ii bak kendine ben gelesiye kadar. geldiğimde ben sana bakarım nasılsa;)

    YanıtlaSil
  2. Waooow adaşım!!:P Yazılarımı okudugun için teşekkürler.
    Önce soruna cvp vereyim.Hayır çerkez değilim.Bu adı bi pembe diziide duymuştum bi zamanlar(utanarak söylüyorum).
    Sanırım tüm Jadeler aynı.Hep hayatta zor olanı yaşıyoruz. Ve bloga hüznümüzü yansıtıyoruz.
    Ama herşeye rağmen bu bile eğlenceli değil mş?!?

    YanıtlaSil
  3. norcuron...bu blog psikopat depresifler icin yaratilmi$tir :9 merak etme rahatsiz olan olmami$tir :D
    hepimiz gibi sende icini dök karde$im...ferahlarsin. özürünü admin olarak kabul etmiyorum! iyi yaptin! :) ben ne derim hep? batti balik yan gider! devam...

    YanıtlaSil

de bakalim...