İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

5 Nisan 2006

Aman doktor-derdime bir care....

Ya kendimi pek iyi hissetmiyorum. Aslinda öyle kötü de degilim. Neyim ben? :/ bilsem?????
Ya bilmemek ayip degil, yeterki caktirma :) Cakilirsada sallama. Onlar kim oluyor ki? :)
Zamani ve kelimeleri bo$ yere harcamamak lazim..."Cümleler dogrudur sen dogru isen, dogruluk bulunmaz sen egri isen" offfffffff ya. Aman yaaa. $öyle ya$anilasi kolay bir hayat var mi? Varsa bana üc be$ tane iyilerinden sepete koy evladim...Dur bitane daha aliyim arkada$a gidiyorum ona da hediyelik götüreyim sevinsin. Yazik :)

Ey uyku!! Gel artik yaa, of oooof :( kitapta kalmadi i$in kötüsü...kütüpanemiz ta$iniyo. napiyim bilmiyorum..Uyumayi deniyorum yeniden. Allah kimseyi uykusuz birakmasin. ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

de bakalim...