İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

27 Şubat 2011

Her "aslinda prensim ben" diye vraklayan

kurbaga´ya öpücükle ko$saydim eger, halim nice olurdu?

Ne kurbaga göresim var, ne de prens... Illallah!!!!!!! Sonunda erkek dü$mani, karamsar bir feminist olacagim Allah korusun!

"Mühürlü kaderiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim....." diye nameler söylete söylete geciyor hayat.
Hayat cok hakliymi$ meger, ben terbiyesizlik, e$$eklik etmi$im asil... Tüküreyim ben kafama..
Fayda yok hickimseden. Kimseye de faydan dokunmaz kendinden ba$ka.

"Agiza eden" tipler kazanir, el üstünde ta$inirlar ya hani hep bu dünya da... Istemiyorum karde$im. Hevesli degilim öyle olmaya; ne de öyle olan yana$sin bana!!!!

4 yorum:

  1. tırnağın varsa başını kaşıyacaksın bu devirde.. gerisini koy ver gitsin.. hatta "alayına düğün alayı girsin" :p

    YanıtlaSil
  2. Acayip haklisin... dünya girsin hatta!! :)

    YanıtlaSil
  3. aman aman, bize de bişeler bırak biraz :p hepsini harcama :F arada bize de girsin ki kendimize gelelim :p

    YanıtlaSil

de bakalim...