İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

5 Ocak 2011

Yeni yilin ilk kaydi..

vallahi fark yok eski yilla yeni yil arasinda.. kac zamandir hic 12´ye dogru bir sayim yapmiyorum, yapanlari izliyorum.. 12 olduu yeheeey diye atlayip ziplamak cok sacma geliyor.. ee oldu? noldu? hic.. maksat sadece eglenerek o bir günü gecirmek.. bende eglendim vallahi.. ne yalan diyim..

ama o günden sonra yine ayni dertler, ayni i$ler bizleri bekliyor.. yeni yilin ikinci ve ücüncü gününde ögrenci evimi boyadik misal.. bi ton i$ yorgunluk yogunluk oldu.. aha al yarin da hali alip dö$eyecegiz babamla.. e$yalar alip kuracagiz... bir ton i$..

yeni yilin hicbir tarafi güzel degil ve olmayacak, ali$in buna :) hatta ya$landiriyor be...

neyse, her ne kadar pesimist ve corbayi bulandiran sinek kivaminda yazsamda yine de hepinizin yeni yili güzel gecsin isterim.. yeni yilda her ne niyet ettiyseniz gercekle$sin emi :)

2 yorum:

  1. nice güzel yıllara.. işalla bütün yıl tadilat takırtıları içinde geçmez, bir an önce mis gibi kahveni yenilenmiş evinde yudumlaman dileğiyle..

    haa sahi, yok bi tırıvırı tarafı yeni yılın.. misal ben gene elimde demliklerle girdim yeni yıla.. üstelik evde heyyooo çığlıkları yükselirken ben yerde, dökülen çayları temizliyodum :p tekrar nice yıllara, ömrüne bereket :)

    YanıtlaSil
  2. bilmukabele s´ius :) olsun bak, yeni yila i$te tertemiz girmi$sin :) daha ne? :P

    seninde ömrüne bereket hocam :)

    YanıtlaSil

de bakalim...