İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

20 Mayıs 2010

Keskin baki$li Aquila..

Bir cok insani $a$irttim mi ne?

Kiz arkada$ima "lale devri bitti - bana saygi göstermiyorsan, benden de saygi görmezsin" mesajini üstü kapali ve onun tavirlarinda anlatinca: "Sen son zamanlar da kafayi yemi$ gibisin ya hadi hayirlisi" dedi.

:) $imdilik kücük bir zafer... ama zaferdir. Yufka yürekliyim, sevdiklerime kiyamiyorum diye enayi durumuna dü$mekten bunaldim. Diger arkada$ima cevap bile vermedim... Yoksam yokum - o kadar.

Kuzenimi de iyice ha$lami$tim - felaket hemde! :))) Yillardir icime attiklarimi yapi$tiriyorum insanlarin yüzüne. Yeterse yeter. Sabirli olacagim, erdemdir vs.. diye kafayi tirlatacagim yakinda..

Dün diger bir arkada$im: "Cok keskin bakiyorsun bugün Aquila... cok farkli gözüküyorsun bugün gözüme.." diye tespitte bulundu. Buna ayrica sevindim. :) Demek gözle görülür bir sertlik gelmi$ icime... ho$ gelmi$ :) Sakin da gitmesin.

15 ya$imda degilim artik. Ceyrek asirlik, e$$ek kadar olmu$ bir insanim. Hala ögrenmekteyim ve sanirim ya$ ilerledikce, daha kolay uygulayabiliyor insan dü$ündüklerini..

Kimse bana yamuk gelmesin! Yeter! Sabir gösteremeyecegim artik... Yalniz kalacaksam bundan dolayi - kalirim! Hicte korkmuyorum!

Ve $u kesin; Kaybeden ben olmam!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

de bakalim...