İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

30 Nisan 2010

yup yup yup.. biri Bodrum mu dedi?!

neler oldu neler..

sacma $eyler oldu... kimileri güzel kimileri naho$... ayrintiya girmek istemiyorum...

fakat ama lakin... Bodrum beni bekleeeeeeeeer :)))) cumartesi Aquila kacar.. 5 gün Bodrumu gezecegim kiz arkada$imla.. geziyorum derken aklima geldi:

cok geziyorum bu sene yav.. ma$allah.. Allah ayaklarima zeval vermesin :)

gelecek 5 sene beyin spazmlari gecirecegim icin $imdiden gezip tozayim ama degil mi ;)

ne okuyayim derdi neredeyse tamamen cözüldü.. makina mühendisligi gönlüme geldi, ho$ geldi..

Allah yardimcim olsun ve akil fikir versin :)

mayisin sonunda staj yapiciim... anladigim kadariyla yag pas ve kir icinde kaliciim :))) ve anladigim kadariyla makina üreten o $irketin üretiminde dolanan ilk ve tek kiz ben olacagim :) korkutmuyor degil hani.. hadi bakalim..

Bodrum maceralarimi aktaracagim tabiiki.. bakalim Bodrum Bodrum muymu$ ?!

4 yorum:

  1. ne güzeldir bodrum bu zamanda fazla kalabalıkda değildir harika keşke bende orda olabilseydim

    YanıtlaSil
  2. Bunu ögrendigime sevindim :) bu zamanda güzel ve sakin olmasini umuyorduk zaten... Bilgi icin te$ekkürler :)

    Umarim firsat bulup siz de gidersiniz :)

    YanıtlaSil
  3. sen bu gidişle beni geçeceksin :D

    YanıtlaSil
  4. temennim o yönde Seyyah :) tek rakibin benim bu aralar :D

    YanıtlaSil

de bakalim...