İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

23 Temmuz 2009

8219 ´dan istifa ediyorum lan!

TDK ´dan tescilli yazarlar araniyor. Cünkü ben istifa ediyorum.

Son yazimdan sonra, egom yikildi ve kitlendim. Artik yazamiyorum! (En azindan orada yazasim gelmiyor)

Bana ne kastiniz vardi? Yazik degil mi bana? Günah degil mi bana? Iki paralik bir istifra edebilme zevkim vardi.. onu da acimasiz ele$tirmenler aldi.
($arki sözü bile yazabilme kabiliyeti sezdim kendimde... manasiz ya da anlamsiz olmasi önemli degil, kafiyeli olmasi yeterliymi$.. vay beee!)

Ayrica kafamda bir soru dolanmaya ba$ladi...

" De, da " eklerinin ayri yazildigini bilmek tabii belirli bir kültür seviyesinin göstergesidir. En azindan belirli bir egitim seviyesi gerektirir.

Ama bir insanin hatasini ulu orta yüzüne vurmak nasil bir terbiyesizliktir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

de bakalim...