İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

19 Ocak 2009

Dün dündü, yarin ba$ka olacak bugünden...

Efenim uzuuuun bir aradan sonra herkese merhaba...

Gerci blogu takip eden var mi o da mechul ama ben yinede bir selam cakayim dedim :)


Benim emektar PC sizlere ömür... Allahtan rahmet, kendime sabirlar diliyorum.
Magnum Opus ki$isinin yogun cabalari 5 yillik emektari kurtarmaya yetmedi malesef...
Fakat yeni bir Notebook almama yardimci oldu... "MOpus" sayesinde biraz daha anladim $u teknolojik mereti ve "dadindan yinmez gari" dedirten bir notebook aldim.. Vatana millete hayirli ugurlu olsun efenim... In$allah hayri dokunur :P

"$imdi notebook´lu olduk, server´leri doldurduk...Sevincliyiz hepimiz, ya$asin notebook´umuz.."


Yazamadigim 2 hafta boyunca ne mi yaptim?
Hiiic... Bir kac sinavim vardiii.... Arkada$larla takildim biraaaz (hem eglence icin, hem ders cali$mak icin tabii).... E daha ne olsun?!


Aquila´nin teknolojik maceralarindan $imdilik bu kadar...

Ugurlar olsun, yine beklerim...

8 yorum:

  1. Deli annem...
    =)
    Hayırlı uğurlu olsun yeni laptopun...
    Eh bunu ıslatırız dimi =)

    YanıtlaSil
  2. Sagol deli kuzum :)) islatiriz elbet... :) ben cay icerim sen oralet ;)

    @magnum opus:
    Benimde... :)

    YanıtlaSil
  3. seni takip etmeyen ölsün üleeyn:)

    hoşgelende, notebukun hayırlı olanda..seni sevmeyen ölende:)

    bi azerlik var bugun bende:)

    YanıtlaSil
  4. ölmesin ölmesin... :)

    sagolasin canim..

    YanıtlaSil
  5. dönüşüm muhteşem olacak postu bu oluyor o zaman :)
    hayırlısı olsun!

    YanıtlaSil
  6. Mopus.. geri geldim :)

    Can... :))))) ben pek öyle görmüyorum olayi ama... motivasyon icin sagolasin...

    YanıtlaSil

de bakalim...