İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

1 Ağustos 2008

$u Mars´a aciyorum ben ya...

Phoenix adli uzay aracinin üstünde cirit attigi Mars gezegeninde SU bulundugu onaylanmi$
NASA-insanlari tarafindan.

(cümleye bak...??!!!)

Acaba neler olacak?
Marsli mi olacak torunlarimizin cocuklari? Dünyayi da artik cöp gezegen olarak kullanirlar... Dünyada fakirler... Marsta zenginler dolanir artik...

Belki hic biri olmadan kiyamet kopar... Kim bilir? :)

7 yorum:

  1. Annem bavulu hazırla gidiyoruz =)

    YanıtlaSil
  2. magnum opus: öyle mi :) zamani gelince haber verirsin bir zahmet üstad :)

    fxdev: benimki hazir annem :) asil sen topladin mi bavulunu? coraplarini da koymayi unutma :)

    YanıtlaSil
  3. eskiden abdala malum olurmuş, artık aptala malum oluyor. bu önermeye göre ilk benim öğrenmem gerekir :)

    YanıtlaSil
  4. kesinlikle kabul etmiyorum bunu! sen kendine yaki$tir illa istiyorsan...ama benim aptallarla i$im olmadigindan bence sen abdal kategorisine giriyorsun ;) konu kapanmi$tir hocam!

    YanıtlaSil
  5. Tamam anne çoraplarım...
    Hazır su varken deniz şortumu falan alim ben ;)

    YanıtlaSil

de bakalim...