İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

24 Aralık 2007

nasilsin? diye telefon ahizesinden gelen soru ya cevaben...

iyiyim Allaha $ükür... bugün iyiyim.


cok zor günler atlattik... Allah kimsenin ba$ina vermesin...
bizim icin en degerli, kiymetli insanlara gözümüz gibi bakmak, kollamak, sakinmak, her anin tadini cikarmak gerekiyor...


3 günlük dünya...


Babacigimi, Annecigimi cok seviyorum... üzerime ve birbirilerinin üzerine bu kadar titreyen, seven iki insanlar suratlarini assalar benim dünyam, hayatim her$eyim karariyor... Heleki gecirdigim $u son 3 gün hayatimin en zor günleriydi.


her adimimi, her$eyimi onlara göre atmaya caba sarf ediyorum..gercekten elimden geleni yapmaya cali$iyorum..


Annecigim, Babacigim.. siz benim hazinemsiniz... sizden de önemli bir$ey yok, olamaz da hayatimda... Allah ikinize saglik sihhat afiyet versin ve ikinizi de ba$imdan eksik etmesin...


9 yorum:

  1. hep iyi ol sen canım!

    Burada sesini duymak, kelimelerini gormek ne guzel. En kotu gunumuz bu "3 gun" gibi olsun hemen gecsin bittsin.

    imza..

    bir dost

    YanıtlaSil
  2. cok sagol güzelim..
    cümlemiz iyi olsun kermitcanim benim... hayat cok kisa.. insanlar cam gibi... sagliktan önemli bir$ey yok...

    Allah hepimizi korusun..

    cok cok sagol.. seviyorum seni canim dostum benim.. :)

    öperim annem..

    YanıtlaSil
  3. nasıl bi 3 gün geçirdin bilmiyorum ama çok şükür atlatmışın ve bu seni çok daha güçlü biri yapmıştır. aile herşeyden önemli. onlara ve kendine çok iyi bak. öptüm hepinizi :)

    YanıtlaSil
  4. bir ara anlatirim sana :)

    sende cok cok iyi bak ailene ve kendine.. ve bolca yaz... :) öperim bende..

    YanıtlaSil
  5. canım çerkesim her ne olduysa Allah a şükür atlatmışsın.Aile en büyük servet gerçekten Allah onlar hiç bir zaman başımızdan eksik etmesin.seviyorum seni de çerkesim.kocaman öptüm görüşürüz.

    YanıtlaSil
  6. Anne ve baba, kısacası aile...
    İnsan daha ne ister ki...

    YanıtlaSil
  7. mevucum: cok sagol canim benim.. haklisin. cümlemizin ailesini korusun Allah.. bende seviyorum seni ve öpüyorum canim..

    tosbik: hani derler ya gölge etme... tadindan yinmez hal aliyo :) sagol sende..

    ay$em: amin annem... :)) mucu

    YanıtlaSil
  8. Yeni yıl tüm hiristiyan, müslüman, musevi, yahudi, ateist, ateşe tapan, budist, satanist, pesimist, optimist, hayalci, satıcı, alıcı cemaatlerine kutlu ve mutlu olsun...
    Sizinde ;)

    YanıtlaSil

de bakalim...