İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

15 Haziran 2006

Fransa olayi $udur efendim, anlatayim:

Fransa da gösterimiz vardi...sanirim 2 haftayi geciyor bu olay...Lyon derneginin düzenledigi geceye katilmi$tik...
Belcika derneginin ve Lyon derneginin gösterilerini de sahne kenarindan az da olsa izleme firsatimiz oldu. Kutlarim... Iyi buldum. Özellikle Lyon dernegini :)
Sonucta gece cok güzeldi... Ben $ahsen cok eglendim.

Gösterinin ertesi günü, vedala$madan önce, Lyonda, tepede bulunan bir Kiliseye gittik. Ordaki manzara cok ho$tu. Sadece cep telefonumdan resim cekebildim. Malesef pikseli dü$ük...anca bu kadar cekebildim, yinede az cok güzel cikti...
Geceden ce$itli videolar cektim ama malesef format dönü$türücüm sapittigi icin, cokta vaktim olmadigi icin hepsini google video ya yükleyemedim....

1 yorum:

  1. norcuron...
    yani illa NALMES deyipte bizim gibi kücük ekipleri utandirmasan olmuyor degilmi? :)
    Begenmene inan cok sevindim.
    Cerkes olmak gerekmiyor illaki bence...önemli olan kim oldugumuzu biliyorsun, az cok tarihimizi biliyorsun, oyunlarimizi biliyor seviyorsun, ve inan kültürümüzle BIRCOK CERKESTEN daha cok bagda$iyorsun...ilgin, alakan, verdigin deger icin cok sagol. THAYWAPSOW.

    YanıtlaSil

de bakalim...